The Secret of My Life........



Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku & matiku hanyalah kerana ALLAH Taala..

Secret of my life which will be revealed here & everyone will know who i am and what i think about them............

Saturday, May 14, 2011

Diburu Kenangan Pahit Itu~~~

Jika hati tidak merasa sayang dan rindu.. 
Pasti hatiku tidak bergetar, 
Jantungku tidak berdegup kencang
Bila ku teringat namamu.. 
Adakah masih ada rasa cinta yang bersisa???
Sedangkan aku tidak mahu mengingati langsung akan diri mu..

Cukup sudah yang lepas..
Cukup sudah sandiwara palsumu..
Cukup sudah kau menyakitiku....

Pengalaman telah mendewasakan..

Mematangkan fikiran...

Pahit getir yang pernah kulalui..
Ku sematkan sebagai pedoman di kemudian hari...



Banyak harapan palsu telah kau berikan padaku...

Setelah aku mula menyayangimu...


Kau remukkan hatiku...

Aku terluka oleh kenangan bersamamu...

Dan mungkin aku tidak dapat melupakan segalanya..

Selagi aku terus mengingatimu.....


Betapa remuknya jantungku,..

Kau menipu hatiku ,...

Betapa sakitnya hatiku,..
Setelah kau membuang aku dari hidupmu,...
Ku tatap langit yang hitam...
Saat mananti tibanya sang malam..
Tapi kau tak  pernah kunjung datang...
Kau pernah menjadi pelangi di hatiku,..
Lalu kau ukirkan luka parah di sukmaku,...




Ku tangisi semua janji manismu


Yang kini umpama pedang menghiris hatiku.

Ku tangisi semua sumpahmu,..


Yang pernah mewarnai kelam hatiku...

Selesai sudah cerita tentang kita,..

Semoga kau bahagia dengan si dia..
Walau tiap kali aku melihat kalian bersama..
Ingin ku tamatkan sahaja riwayatku ini..
Agar aku tidak terus terseksa...


Mengapa kau pergi disaat aku mulai mencintaimu…

Berharap kau menjadi kekasih hatiku 


Malah kau pergi jauh dari hidupku …

Menyendiri lagi di saat kau tinggalkan diriku lagi …

Tak pernah ada yang menghiasi hariku


Di saat aku terbangun dari tidurku …

Aku inginkan dirimu datang..

Dan temui aku..


Kan ku katakan padamu yg aku pernah menyintaimu…

Walau kau tak pernah mengerti hatiku...

Dan itu adalah kesilapan terbesarku...
mencintaimu satu kebodohan bagiku....
kerna kau tidak pernah langsung mencintaiku...


══╗ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫♥ ♫ ♥ ♫

║██║♥ just enjoy ur life♥

║(O)║ السلام عليكم
....(¯`v´¯)
..... ·.¸.·´♀♥ ♂ ☺♫♫
...¸.·´ ♥
.. (

No comments:

Post a Comment