The Secret of My Life........



Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku & matiku hanyalah kerana ALLAH Taala..

Secret of my life which will be revealed here & everyone will know who i am and what i think about them............

Saturday, August 27, 2011

Alasan Top 5 Mengapa Perlu Berpisah?



1. "Saya dah tak tahan dengan bau asap rokok. Tahun ni tahun kelima awak mungkir janji"
2. "Kalau awak ingat saya anak orang kaya, awak silap. Saya orang biasa yang selesa hidup dalam kesederhanaan & x mahu kekasih mata duitan.
3. "Awak selalu menolak mengajak saya berjumpa teman-teman awak. Saya dapat merasakan awak merahsiakan sesuatu dari saya!".
4. "Takkan keluar dengan saudara pon kena bagi report juga? Kami semua perempuan. Jangan cemburu buta, please!".
5."Maaf, saya juga ada tali pinggang hitam. Kalau berani sentuh badan saya, cubalah!".





p/s: Sorry, my heart is closed for renovation, be back when the damage has been repaired!


NIH ENTRY X DEW KNE MENGENA DGN AK OKEEE.....COPY PASTE FROM FB ...^^

2 comments: